fbpx

VraagAmber

Jouw Virtual Assistant

Meer vrijheid voor je werk met een virtual assistant

Heb je te weinig tijd voor wat je echt leuk of belangrijk vindt? Loopt je hoofd over van alles wat je nog moet regelen? Wil je graag áán je bedrijf werken, in plaats van alleen maar ín je bedrijf? Als virtual assistant neem ik graag al je administratieve en operationele taken uit handen, zodat jij je kunt richten op waar je écht enthousiast van wordt.

Ik ben Rianne, virtual assistant

Enthousiast, gedreven, creatief. Maar ook een kei in organiseren, anticiperen en coördineren. En ik help je graag om weer de vrijheid in je werk te krijgen. Want zodra je die terug hebt, krijg je balans en kun je je focussen op wat je écht leuk vindt. Je zult zien dat je weer meer enthousiasme krijgt voor je werk! Met de hulp van een virtueel assistent kun je je eindelijk weer focussen op taken waarbij jouw kennis en vaardigheden echt van toegevoegde waarde zijn.

Vraag Amber: flexibele samenwerking

Zoek je een virtual assistant, maar merk je een aarzeling? Ik begrijp dat jij als ondernemer, zeker als je net start, liever niet teveel risico´s neemt. Daarom kun je het aantal uren dat je me inschakelt, afstemmen op wat jij en jouw bedrijf op dat moment nodig hebben. Je kunt me voor een vast aantal uren per maand of flexibel inhuren. Ter vervanging van zwangerschap of ziekte of ter ondersteuning op drukke momenten. Of natuurlijk gewoon voor vaste werkzaamheden.

Hoe gaat het in z’n werk? Eerst maken we kennis, want het is natuurlijk belangrijk dat er een klik is. Dan inventariseren we samen waar je hulp bij kunt gebruiken. Ik leer jou en je bedrijf graag kennen en ben benieuwd welke doelen je wilt halen. Met samenwerkmomenten en feedbacksessies leren we elkaar steeds beter kennen. Zo kunnen we het maximale uit onze samenwerking halen en kunnen jij en ik allebei zelfstandig werken aan jouw bedrijf.

Waar kan ik je als virtual assistent bij helpen?
  • Administratieve en secretariële werkzaamheden, zoals;
    • E-mail- en agendabeheer;
    • Contracten, offertes, presentaties, formulieren verzorgen;
    • Facturatie en crediteuren- en debiteurenbeheer;
    • Klantenservice, CRM-beheer en dataverwerking;
    • Mailingcampagnes en automations;
    • Sociale mediabeheer;
  • Office management
    • Procesoptimalisatie;
    • Jaarplanning en budgetten;
    • Inkoopbeheer;
    • Verzorgen van relatiegeschenken, bedrijfskleding en drukwerk;
    • Opmaken van templates in Word, Excel en Powerpoint;
    • Redigeren en schrijven van teksten;
    • Coördinatie;
  • Eventwerkzaamheden
    • Verzorgen van briefings, draaiboeken, planningen en begroting;
    • Planning, offertes en regelen van sprekers, trainers, deelnemers, locatie, verblijf en vervoer;
    • Administratie, communicatie en drukwerk rondom events;
    • Begeleiding op het event en evaluatie achteraf;

Ik weet alles over assisteren en heb er veel ervaring in. Laat mij maar organiseren! Ook werk ik samen met veel uiteenlopende specialisten. Zo kan ik je ontzorgen én de beste kwaliteit leveren.

Naast deze werkzaamheden help ik ondernemers ook met het maken én volgen van hun ideale weekplanning. Zodat ze in balans en met vrijheid en enthousiasme aan hun bedrijf kunnen werken.

Vraag Amber: voor de vrijheid om te werken en leven zoals jij dat wilt.

© 2019 VraagAmber